خودرو های بدون سر نشین چگونه کار می کنند؟

Image result for ‫ماشین های بدون سرنشین‬‎

در مورد چگونگی کارکرد این نوع اتومبیل‌ها بایستی اضافه شود که آن‌ها شامل مجموعه‌ای پیچیده و درهم‌تنیده شده‌ای از حس‌گرها و رادارها و اسکنرها هستند تا بتوانند تمام شرایط محیطی و درونی را با بیشترین جزییات حیاتی برای پردازنده‌های قوی خود مخابره کنند تا متعاقباً آن پردازنده‌ها دستورات لازم را به خودرو صادر کند.

مثلاً این نوع خودروها دارای فاصله‌یاب‌های لیزری و صوتی ۳۶۰ درجه هستند تا بتوانند فاصله تمام اشیا را به‌صورت سه‌بعدی برای پردازنده خود ترسیم کنند، البته ناگفته نماند که این نوع خودروها نیز دارای اسکنرهای فوق پیشرفته محیطی نیز هستند تا با کمک فاصله‌یاب‌ها و رادارهای این خودرو بتواند اطلاعات ورودی محیطی را با اطلاعات ذخیره‌شده در خود تطبیق دهد.

 و نهایتاً با توجه به مجموعه‌ای از اطلاعات ورودی و ذخیره‌شده و ارتباطاتی که این خودرو با ماهواره‌ها و مراکز کنترل ترافیک و چندین واحد دیگر برقرار می‌کند اتومبیل را به حرکت درمی‌آورد. البته بایستی گفته شود که در زمینه حس‌گرها و پردازنده‌ها شرکت گوگل به‌نوعی در خط مقدم این پیشرفت‌ها قرار دارد و با همکاری شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایده‌های خود را پیگیری می‌کند.

 



نظرات شما عزیزان:

abbas
ساعت17:04---25 تير 1394
س رفیق.وبه خوبی داری.موفق باشی
پاسخ مهسا:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: